Selfsword - Herní manuál
Tato stránka obsahuje spoilery ze hry. Čtěte pouze, když nevíte, jak hrou pokračovat.
Pokud se ve hře Selfsword snažíte získat konkrétní věci nebo postavy, prohlédněte si sekci Návody a Tutoriály zde.
Selfsword - Manuál ke všem úkolům ve hře
Šaty dělají člověka
Úkol obnáší vytvoření brnění od kováře, kterému vy musíte přinést všechny
suroviny. Suroviny se nachází v krabicích vedle stanů. Po sehnání surovin
vám kovář prostřednictvím herní výroby může vykovat brnění. Pro pokračování ve
hře je nutné si brnění obléct. Pro oblečení brnění stiskněte ESC - Zbroj,
nasadit. Dále můžete pokračovat v příběhu u generála Horkheimera.
Do zbraně!
Obnáší získání základního tréninkového meče, který získáte od kováře. Meč se
automaticky nasadí a můžete pokračovat v úkolu od Horkheimera.
První krůčky
Volná hra. Prozkoumávej okolí, porážej nepřátele a průběžně si hru ukládej u
táboráku. Jakmile vyexpíš level 2 nebo 3, můžeš promluvit s Horkheimerem pro
pokračování hry.
Audience u Krále
Nacházíš se ve městě Stříbroří a král tě očekává spolu s generálem Horkheimerem
ve hradu. Než se stavíš k dialogu, můžeš prozkoumávat město.
Dobrá strana zla
Možnost přidání se ke frakci Kultistů po diskuzi s Ortenem ve věži.
Artefakt ze zapadákova
Hledání aspektu úrody v oblasti povodí řeky Stříbřice. Pro pokračování v hledání
aspektu je potřeba promluvit se sedláky a dokončit kompletně dialog s dcerou
kováře. Trial pro získání aspektu úrody se odehrává u pramene řeky. Vzdoruj očišťujícím
bublinkám tak, že se budeš minimálně pohybovat.
Produktivní hospodářství
Úkol vyžaduje zapojení všech 3 vodních kol a zároveň vrácení se k Sedlákovi,
kterého musíte o zapojení kol zpětně informovat, aby se úkol dokončil.
Pojďme začít stavět!
Domluvil jsi s dcerou kováře postavení základny. Dívku nalezneš v levé
části mapy, kde čeká u cesty.
Kde domov můj?
Úkol od tebe vyžaduje pomoc s výstavou základny. Poskytni suroviny
sedlákům tak, že postavíš jednotlivé budovy v hlavním panelu výstavby a poté
všechny hotové budovy odevzdáš k příslušným cedulkám. Pro dokončení základny
je potřeba mít hotových všech 6 budov. Suroviny lze koupit u obchodníků po
celém světě.
Pozor Yetti!
Úkol spočívá v nalezení aspektu hor. Aspekt je možné najít vícero způsoby
podle toho, jaký typ scénáře chcete dostat. Všechny větve příběhu směřují k chatě
v horách, kde sídlí Ramborus, od kterého můžete aspekt získat.
Hromohorská zkouška
Pro dokončení zkoušky musíš splnit všech 9 vln nepřátel na severním úpatí
Hromohor. Mezi každou vlnou je celá tvá parta kompletně vyléčena. Po dokončení
zkoušky informuj o výsledku paní ve vesnici. Zkoušku doporučujeme dělat od úrovně
9 a výš. Skvělým partnerem pro souboje je získat přízeň generála Alda
Horkheimera.
Nebezpečná plavba
Úkol vede k získání aspektu v Drsnovlnách. Kámen je možné získat vícero
způsoby podle příběhového scénáře. Pro kladný příběh musíš získat přízeň Kapitána,
kterou dostaneš navyšováním reputace ve vesnici (dokonči kompletní rozhovor se všemi obyvateli vesnice). Úkol pokračuje postavením
lodě a vyplutím na moře. Plavba na lodi nemusí být úspěšně dokončena, aby příběh
pokračoval dál. Druhým způsobem, jak Aspekt najít je vyvraždit vesnici v Drsnovlnách včetně Kapitána Drsnovlny, poté se aspekt vyplaví na pláži.
Mocní a nemocní
Úkol vede k získání aspektu ve Zpustošeném poli. Kámen je možné získat vícero
způsoby podle příběhového scénáře. Pro kladný příběh musíš získat přízeň
vesničanů přes navyšování reputace. Jakmile dokončíš stavbu mlýnu, projdi
zabezpečovacím skalním systémem. Správná kombinace pro plynulý průchod je červená
- zaplá, zelená - vypnutá, modrá - zaplá, žlutá - vypnutá. S dobrou reputací
popros dračí stráž o otevření Pevnosti a Král Draků ti sám od sebe aspekt
předá. S neutrální reputací popros stráž o otevření dveří a vejdi do Pevnosti.
Se zápornou reputací oba stráže zabij a otevři si dveře sám. Příběh pokračuje
průchodem Dračí Pevnosti. Každý kouř posune hráče o 2 bloku směrem, kterým hráč
směřuje. Draci v pevnosti nejsou agresivní, pokud nejedeš vražedný běh.
Dej si pozor na plamínky, které tě mohou okamžitě zabít.
Společně roztočíme štěstí!
Úkol po tobě chce, abys pomohl ve Zpustošeném poli vesničance s opravou mlýnu.
Sežeň suroviny pro stavbu mlýnu a u cedulky mlýn postav. O postaveném mlýnu
informuj vesničanku. Náš tip: pro sehnání větviček očesávej dřevnaté výrůstky v této
oblasti.
Královská bitva
Bojuj o přežití v bitevním poli Shao Rena. Veškeré pohyblivé objekty
způsobují okamžitou smrt. Trial začíná
Leto-Draky, který letí vždy po stranách. Opakující se běh očekávej od Kolize-Draka.
Občasně se objevují plameny z podlahy, kterým se vyhýbej. Vlny nepřátelských
projektilů závisí na opakující se smyčce - červené plamínky, modré plamínky,
Bomba-Drak, který tě pronásleduje a mezi tím, pokud jedeš běh vraždění, tak
Shao Ren na tebe sesílá Rambo-Draky, kteří používají automaticky vzplanutí.
Výpad pod věz
Úkol spočívá v dobytí věže kultistů ve jménu království. Proběhni až do
třetího patra, kde si všimneš žebříku na střechu, tam na tebe čeká vůdce
kultistů Orten, který tě přivítá svým Trialem. Trial spočívá ve smyčce plamínků
a paprsků. Vyhýbej se všem projektilům, které tě okamžitě zabijí. Po dokončení Trialu
vyzvi Ortena na souboj. Po poražení Ortena sejdi zpět dolů do 2. parta věže,
kde na tebe už čeká Martin, který tě napadne. Po zabití Martina oznam
Horkheimerovi před věží dokončení mise.
Brutal Assault, Stříbroří version
Byl jsi vyslán na vražednou misi do Stříbroří. Postarej se o smrt Generále
Horkheimera a znič všechny stráže. Misi doporučujeme dělat v noci, kdy brání
město podstatně méně občanů. Po smrti Horkheimera informuj Ortena ve věži.
Pokud jsi vypálil město ještě před přidáním se do Kultu, můžeš úkol takto značně
urychlit
Vyvolání čarodějnice
Orten tě posílá do oblasti Hrobky Čarodějnice. Vejdi do hrobky a projdi přes
bludiště až do místnosti, kde je hrob s ostatky Lerisy. Oživ Zakázanou
Čarodějku a následuj ji do jejího snu, kde jí přemluv, aby se k tobě přidala.
Před diskusí následuje Trial, který spočívá v několika vlnách magických
plamínků a paprsků. Jakmile Lerisu překecáš, aby se k tobě přidala, běž s ní
za Ortenem pro dokončení úkolu.
Najdi cestu domů!
Úkol tě má dostat zpátky domů. Otevřela poslední oblast - Hrobka Čarodějnice, ve
které můžeš prozkoumat hrob čarodějky Lerisy. Po dokončení bludiště a Trialu ve
Snu můžeš buď Lerisu zabít nebo jí přemluvit, aby se k tobě přidala a poté
můžeš postavit portál domů ve své základně.
Renovy ideály - Extrémně tajný úkol hry
Pomoc Králi Draků Shao Renovi dokončit jeho skrytou pomstu. Získej s ním šťastný
konec, přidej si ho do skupiny a společně vypalte celé Stříbroří.